Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av Annelie Finnebäck - 20 augusti 2013 08:15

Det är väldigt bra med Storytel eftersom böcker man lyssnar på kan laddas ner och lyssnas på i offlineläge. Perfekt när man är någonstans där mobilen måste vara avstängd. Då kan man stänga av roaming men lyssna på en ljudbok.

Inatt var det återigen dags för akuten men eftersom diagnos är ställd så fick jag behandling på en gång och efter ett par timmar så försvann smärtan. Men det tog några timmar ytterligare för att få träffa en läkare så jag kunde åka hem. Då var Storytel perfekt. jag tror halva Örebro var på akuten inatt så det var inte konstigt att man fick vänta på att bli utskriven men med boken "I de lugnaste vatten" i öronen gick tiden lite snabbare.

Igår morse tyckte jag lite synd om mig. Men bara under den korta tid det tog att beställa ett utställningstält från Hansegården. Vad man är "värd" mycket när man vill ha något ;-). Bilderna är från Hansegårdens hemsida. Det blir ett lila. Snygga killar klär i rosa men även i lila :-).

Nej, nu ska jag vila och försöka sova lite.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards