Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Annelie Finnebäck - 18 augusti 2013 20:31

Det är skönt att ha vänner och familj! Vänner som hjälps åt på alla möjliga sätt. Gemensamt för mina vänner är att de inte är mesiga, är inga ja-sägare, går inte i någons ledband, är inte lynniga mm. De är starka och handligskraftiga. De har haft motgångar i livet som de bär med sig men utan att knäppa på sig offerkoftan ;-). Framförallt, man får vara den man är i deras sällskap. Vi har högt i tak men respekterar varandras beslut. Tack för att ni finns!

Grattis alla till fina utställningsresultat i helgen!

Av Annelie Finnebäck - 18 augusti 2013 12:08

"Torsten" Brackets Halla Ballou spelar boll med aktivitetsbollen. Den roar även när den inte är fylld med foderkulor.

Inatt var det åter tur och retur akuten på USÖ. Återigen ett njurstensanfall men denna gång visste jag vad det handlade om och vad som var på gång. Inga smärtstillande tabletter hjälpte och då är det akut sjukvård som gäller. Det positiva är att det inte är kroniskt och nackdelen förutom smärtan vid anfallen är att man inte vet när de ska ske. Men men jag lever och har hälsan för övrigt vilket jag är väldigt glad för så jag klagar inte.

Jag kom hem 0430 efter fyra timmar och mina hundar sov djupt. Jag fick väcka dem för en morgonrastning så jag själv skulle få sova ordentligt i några timmar. Sen somnade jag med Tage hos mig.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards