Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Annelie Finnebäck - 13 augusti 2013 19:54

En bild från häromkvällen från vår powewalk. Valparna går jag inte powerwalk med än för de får inte gå så långt än. Sen för att undvika brutna ben (på mig) så måste hundarna gå rakt fram :-). Två och två går jag med i midjebälte så har man händerna fria.

Efter en natt på akuten med konstaterad njursten så blir det ingen powerwalk ikväll. Men med lite smärtstillande så är jag snart tillbaka på banan :-). Vilken fantastisk sjukvårdspersonal på akuten. Varberga vårdcentral var som en cykelverkstad jämfört med akutpersonalens kunskap och omvårdnad. Det är en smärta så man tror att man ska dö av även att man samtidigt vet att ingen dött av denna smärta :-).

Men mitt upp i smärtan så tänkte jag att om några timmar blir det bättre om några timmar blir det bättre. Och det blev det :-). Ompysslad av mamma som fixat med hundarna tillsammans med sin man och fått hemlagad mat så kan jag konstatera att man blir inte för gammal för hjälp från sin mamma :-).

Härligt med familj och vänner som visar omtanke! Tack alla!

Just ja, ingen alkohol är det som gäller i samband med tabletterna :-). Eftersom jag inte dricker alkohol så blir ju inte det särskilt tufft ;-).

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards