Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Annelie Finnebäck - 20 juli 2013 09:19

Torsten, en kille med smak för det goda i livet :-).

Vera, ja alla bilder behöver inte visa en hund perfekt :-).

På den här bilden saknas Ture :-). I vanliga fall är han inte långt borta från blommor.

Jag plockar plockar plockar och plockar röda vinbär :-). Min brors fru ska få några påsar men jag har typ en miljon bär på buskarna. Svarta vinbär har jag ungefär sju bär av och sen får vi vänta på Krusbären.

I eftermiddag och ikväll ska det bli pälsvård för gänget. Inte för Sixten, han blev klar igår. Jag trimmar/putsar aldrig en hund dagen innan utställning utan det vill jag ha klart innan dess.

Kudden jag köpte häromveckan är perfekt! Ska bli fler såna! Samvetet är den bästa huvudkudden sägs det och jag håller med men det är skönt att somna med sitt rena samvete på en kudde av kvalitet.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards