Alla inlägg den 4 juli 2013

Av Annelie Finnebäck - 4 juli 2013 22:52

"Eddie" Argentas Mini Endeavour en son till Tage och Clura! Vilken bra kombination det blev!

Kolla in blicken och huvudet! Kul med så fina valpar Boel och Caroline!

Av Annelie Finnebäck - 4 juli 2013 17:35

Dagens lunch!

Hur klarade sig folk förr i tiden. Allt finns färdigt numera som ovanstående crème fraîche, appar i mobilen så man kan sköta både bankaffärer och bloggandet :-).

Hur smart är inte världen :-). Allt blir bara smidigare och enklare.

Av Annelie Finnebäck - 4 juli 2013 09:19

Bilden är från igår i trimhuset. Sovstilar kan ju se olika ut :-).

Jag har morgonmys med Tage och Trolla. Svårt att säga vem av dem som är mest kelig. En pw i regn regn regn men jag väljer att vara positiv :-). Jag behöver inte vattna blommorna idag :-). Det är mysigt att vara inomhus och lyssna på ljudbok och nu har jag "Sagan om Isfolket" att lyssna på via storytel.se.

När det regnar är det extra mysigt att stå och trimma i trimhuset och höra smattret från plåttaket.

Nej, livet är bra även när det regnar någon enstaka dag. Jag kan inte ändra på vädret utan då väljer vi att se det från den ljusa sidan och slösar inte bort någon energi.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards