Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Annelie Finnebäck - 3 juli 2013 17:10

Torsten med en ängels uppsyn!

Torsten när det kliar i tänderna :-). Men han skulle komma undan med vad som helst :-).

Sixten njuter av vädret i sin grodstil :-).

Torsten som somnat vid mina fötter.

Medan jag lyssnar på "Sagan om Isfolket".

Och så trimning av Trolla. Trillingarna får vänta till imorgon.

Jag har vunnit mer på Tradera! Likadana träklossar som senast men med ordet harmoni. Ett ord som passar väl in i mitt liv!

Jo, jag fick förslag på att brodera kennelnamn även på Bengt (trimväskan). Det ska jag göra, men får vänta tills det är glesare med utställningar för vem kan vara utan Bengt mitt i säsongen :-).

Under tiden Trolla trimmades så somnade de små.

Av Annelie Finnebäck - 3 juli 2013 07:32

En bild från 3-dagars i Jönköping 2010 då min Tage (INT & NORD UCH Kaspelix Kompis Tage) blev bästa hane och bäst i rasen (BIR) och Marie Hägglunds tik CH. Hassan Hills Kiss Me Kate BIM för domare Javier Sanchez, Spanien. En del vinster är man mer mallig och stolt över än andra och det här var ett sånt tillfälle!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards