Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Annelie Finnebäck - 11 juni 2013 21:14

Vaccinering och styrelsemöte med länsklubb. Det var några av valparnas aktiviteter idag :-). Fyra valpar i koppel vid vaccineringen samtidigt gick över förväntan :-). Det räcker med att gå med två valpar max i koppel men nu hade jag inget val. De är ju dvärgschnauzer så det fick ju givetvis strålande.

Jag har lite kvar att lyssna på Inferno. Sen vet jag inte vad jag ska lyssna på för bok. Tips mottages!

Av Annelie Finnebäck - 11 juni 2013 07:01

Första bilden visar vilken färg jag vill ha på himlen under sommaren :-). Har man dvärgschnauzer spelar inte vädret någon roll. De hänger på i alla väder men matte tycker inte om alla väderslag :-).

Tiden går så fort med valparna. Idag ska Torsten, Ture, Vera och Hicka få sin 12-veckors vaccination. Och det dröjer inte förrän Hicka ska flytta till Norge. Nej, det är inte jobbigt med fyra 12-veckors valpar. Som en av mina vänner sa häromdagen. Vem behöver TV när man har valpar. De underhåller självklart med sina lekar och upptåg. Sen ska de också underhållas av mig med socialträning och pälsvård. Men när inget annat stjäl energin längre så är orken på topp och det är en sån glädje med valparna.

Ps. Ni missar väl inte Emilys ringträning. Tiden är ändrad till kl 18.30

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards