Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Annelie Finnebäck - 7 juni 2013 23:03

Amore och Lexus heter valparna som Alexandra fött upp och som är efter Sixten. Amore är min favorit men det är hårfina skillnader mellan dem. Det är så kul att följa valparna! Senast jag såg dem var de 7 veckor och idag var de 11,5 vecka. Keliga och fulla av bus. Trolla och alla valparna lekte med varandra som om de inte gjort annat. jag är övertygad om att de känner igen sin sort :-). Amore och Lexus lärde mina valpar några tricks igen ;-).

Av Annelie Finnebäck - 7 juni 2013 22:57

Jag älskar mitt trimhus! Det är isolerat vilket gör att man nyttjar det året om. Det fungerar också som gästhus. Idag fick det exempelvis fungera som fotostudio :-).

Alexandra från kennel Gogo Dolls kom på playdate med sina två hanvalpar som min Sixten är pappa till. Vi passade på att fota dem och två av mina valpar. Här är bilder på två mycket trötta valpar, Torsten och Vera :-). Efter några timmars lek med sina kusiner så var de helt sluta.

Av Annelie Finnebäck - 7 juni 2013 06:30

Senare idag blir det kusinträff här hemma :-). Sixtens valpar från kennel Gogo Dolls kommer på besök. Bus bus och bus står på schemat då :-). På bild, Gogo Dolls Bellini Grigio.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards