Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Annelie Finnebäck - 15 maj 2013 21:21

Ja, det är att sova sig igenom ett utställningsmöte :-). Ture och Vera fick följa med på mötet och de slocknade direkt och vaknade lagom till det var dags för fika :-). J älskade valparna och vem faller inte för en valp :-).

Av Annelie Finnebäck - 15 maj 2013 07:47

Idag är Läskedrycks-kullen 8 veckor. Helt otroligt vad snabbt tiden går. Jag är fylld av energi och inte sliten det
minsta av att ha valpar hemma. Framförallt för att jag får fokusera på mitt eget. Det har lönat sig att säga nej och att hålla fast vid dem gränser som jag satt upp. Nu när valparna fått sin första vaccination kan de följa med på ett annat sätt än tidigare.

Jag hörde på radion häromdagen där
man pratade om sociala medier och alla framstår som suuuperlyckliga med sina partners och veckan senare ska de skiljas. Låt folk skriva hur mycket dem vill om sin lycka och låt dem skilja sig hur mycket dem vill. Själv tycker jag det finns viktigare frågor att prata om. Barnen i Syrien till exempel.

Men jag antar att vi måste ha en kvot av "världsliga" problem att diskutera som fasader, skilsmässor på radion, kring fikaborden mm. Men är det någon nyhet att Camilla Läckberg tagit av sig vigselringarna. Det är väl ändå brukligt när folk skiljer sig :-).

Ikväll blir det utställningsmöte med ÖLKK. Jag som bara ska vara borta en kväll i veckan. Men ingen regel utan undantag :-). Att arbeta med en utställning är jätteroligt!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards