Alla inlägg den 21 april 2013

Av Annelie Finnebäck - 21 april 2013 19:22

Imorse trimmade jag på Tage och de andra fick sin veckovisa pälsvård. Ljudboken jag lyssnar på hade jag nog inte orkat läsa som en vanlig bok. Däremot kan jag lyssna på den när jag trimmar.

Idag har valparna fått flyttat till den stora valphagen och så ställde jag en pallkrage utanför så de har ett större lekutrymme.

Bilderna är på:
Grön hane
Röd tik
Gul tik
Blå hane

Valparna har varit ute idag för första gången och det gillade dem.
Baksidan har torkat upp och det är skönt så man inte kommer in med fyra träsktroll :-).

Skönt med vår så man kan pyssla lite utomhus!

Av Annelie Finnebäck - 21 april 2013 19:22

Imorse trimmade jag på Tage och de andra fick sin veckovisa pälsvård. Ljudboken jag lyssnar på hade jag nog inte orkat läsa som en vanlig bok. Däremot kan jag lyssna på den när jag trimmar.

Idag har valparna fått flyttat till den stora valphagen och så ställde jag en pallkrage utanför så de har ett större lekutrymme.

Bilderna är på:
Grön hane
Röd tik
Gul tik
Blå hane

Valparna har varit ute idag för första gången och det gillade dem.
Baksidan har torkat upp och det är skönt så man inte kommer in med fyra träsktroll :-).

Skönt med vår så man kan pyssla lite utomhus!

Av Annelie Finnebäck - 21 april 2013 07:36

Tages barn hos kennel Elofins har fått sin namn; Elofins Eminenta Esterina och Elofins Elegante Elof. Bilden är på Elofinsvalparna.

Vad är lycka? Förutom ett välanvänt ord :-). Fö mig är det någon som är nöjd med livet. En människa som är lycklig är inte avundsjuk eller missunnsam. Kan dela andra glädje om inte det så åtminstone lägga sin energi på något positivt.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards