Alla inlägg den 6 april 2013

SPA

Av Annelie Finnebäck - 6 april 2013 18:37

Vilket väder vi har haft idag! Promenad, trimning och så rensade jag garderoberna trots att jag trodde det inte behövdes :-). Var även en sväng till ÖBK och värmde lunch åt MH-figuranterna. Maten var lagad innan av en mycket matlagningskunnig figurant så det var bara för mig att vrida på plattorna på spisen :-).

Idag fick jag presenter som innehöll mina tre favoriter så ikväll blir det SPA och avkoppling.

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 6 april 2013 07:36

Törs du åka hemifrån och lämna dina valpar? Ja, den frågan får jag ibland från uppfödare av andra raser. Jag föder upp Dvärgschnauzer svarar jag. Jamen tänk om tiken sätter sig på en valp. Återigen svarar jag, jag föder upp Dvärgschnauzer. Dvärgschnauzer mosar inte sina valpar för att jag åker till Willys och storhandlar. Man måste ju kunna åka och handla. Jag älskar Dvärgschnauzer av många olika anledningar och att de är okomplicerade är en av dem.

Här är bilderna som jag glömde i kameran häromdagen. Det är den gröna hanen två veckor gammal.

Allt är klart för vårt uppfödar-MH om två veckor. Förra året blev det bara en valp här hemma så Alexandra (kennel Gogo Dolls) får desto fler platser :-).

SKK har startat upp en ny kampanj som ni kan läsa mer om på deras hemsida skk.se

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards