Alla inlägg den 3 april 2013

Av Annelie Finnebäck - 3 april 2013 06:43

Igår gick halva dagen åt att fixa med det admistrativa kring alla MH-beskrivningar som är g.

Andra halvan av den ljusa delen av dagen gick åt till rasklubbsarbete men snart så kan jag också sitta ute och sola. Jobba med uppdrag åt fyra klubbar fungerar inte särskilt bra om någon undrar :-). Jag har inte mer tid än någon annan men är sämre på att säga nej :-). Och brinner man för sin hundras så sitter ordet nej ännu längre in. Men det löser sig i och med mina planer för omstruktrurering :-).

I min värld säger man inte nej för att man inte vet hur man gör. I min värld tar man det som en utmaning att nå ett mål och så får man lära sig mycket på vägen för att nå dit. Men jag upptäcker mer och mer att många gör det enkelt för sig och säger nej till saker och ting och så får andra jobba istället. Tänk om alla drog ett strå till stacken oavsett bransch vilket sprudlande föreningsliv Sverige skulle ha!

Kvällen ägnades åt trimning och att jaga MH-figgar som jag också hittade :-).

"Ett liv fullt av måsten slutar ofta med ett enda - borde ha gjort."

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards