Alla inlägg den 1 april 2013

Av Annelie Finnebäck - 1 april 2013 07:42

Några utställningsresor till Norge är inplanerade :-). Danmark får vänta till hösten eller våren. Givetvis blir det utställningar runt om i Sverige som vanligt :-).

Man kan inte sitta hemma och vänta på att konkurrent nr 1 ska vinna alla sina cert och bli champion och så gör man samma sak med konkurrent nr 2 osv...är man inte med så har man ingen chans över huvudtaget. Är jag med och inte vinner det jag vill ha, ja det kan jag leva med även att jag självklart vill vinna. Men jag skulle inte fixa att stanna hemma i väntan på att "alla" andra ska champion :-). Hade jag stannat hemma så hade ingen av mina hundar fått cert mm.

Den nedre bilden är på Sixten som i och med nya helglasade altandörren i köket upptäckt en exakt kopia av sig själv och som dessutom rör sig åt samma håll som honom :-). Snart ska det bli foder runt altandörren och nytt golv :-).

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards