Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Annelie Finnebäck - 10 januari 2013 21:16

I fredags fyllde punkbandskullen 2 år.

Vi säger grattis några dagar i efterskott till:

Brackets Sixten Redlös "Sixten"
Brackets Civil Olydnad "Hilding"
Brackets Kriminella Gitarrer "Hugo"
Brackets Åttahundragrader "Harry"
Brackets Asta Kask "Asta"
Brackets Tekla Knös "Ronja"
Brackets Tant Strul "Strula"
Brackets Ebba Grön "Signe"

6 av valparna är MH-beskrivna och Strula kommer att beskrivas till våren så då blir det 7 av 8.

Just nu är det fullt upp med klubbarbete och förberedelser inför RUS-sektionens planeringsmöte av MH/MT. Planering inför ett planeringsmöte :-). Ja, sånt gör en stenbock glad :-). Förutom det en brush up för ringsekreterare och lite uppfödarutbildningar samt
besök hos kiropraktor. Vila får man göra när man blir gammal :-).

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 10 januari 2013 05:33

Bilden är på Tage när han blir jagad av sin son (kamera-kullen).

Igår var det besök hos kiropraktorn igen. Det var välbehövligt efter utställningen i helgen. Igår kväll skulle jag hjälpa till att bära in lådor med rosetter i vårt klubbhus. Trots att det inte väger något så gör det ont i ryggen idag. Jag ska inte klaga men det är ju min blogg och då kan jag få klaga lite över min rygg :-).

Min rygg måste även fungera måndag- fredag så det är lite skönt att nästa utställning blir i mars och då i Strängnäs.

Registreringssiffrorna för Dvärgschnauzer år 2012 har kommit och våra fyra färger har ökat med 98 hundar och årsregistreringen landade på 1 271.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards