Alla inlägg den 26 september 2012

Av Annelie Finnebäck - 26 september 2012 19:12

 


Jag har lite att fundera över - inte så jobbigt egentligen eftersom det handlar om positiva saker. Men det tar lite energi att fatta beslut :-).  Eftersom jag inte lagt upp några nya bilder i arkivet så gick jag tillbaka till september förra året och hittade då min fantastiska trimpenna! Tänk att det gått ett år sedan jag skaffade denna! Jag kan inte klara mig utan den. Trimkondomerna gick sönder precis hela tiden och det kan det tydligen vara så när man trimmar sträva pälsar :-). Pennan är jag kär i och ska skaffa ytterligare en så man har både i trimhuset och i trimväskan. Vilka I-landsproblem man har :-). Nu har vi haft lite pälsvård och jag tänker fortsätta lyssna på min ljudbok. Varför har ingen gjort film på dessa böcker?


Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 26 september 2012 08:11

När man sett grannfejden så förstår man att det finns grannar man inte vill ha som grannar :-). Boken jag lyssnar på för tillfället är "Grannen - mannen du inte vill ha i ditt postnummerområde". Honom vill man inte ha som granne :-). Stefan Sauk är riktigt bra som uppläsare.

I eftermiddag blir det lite pälsvård. Till alla, glöm inte att plocka hår i öronen på era hundar samt klicka rent runt tassar och mellan trampdynorna.

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards