Alla inlägg den 14 september 2012

Av Annelie Finnebäck - 14 september 2012 18:00

Jag kan rekommendera "Inside men" på SVT play! Engelska serier är bäst tillsammans med de danska.

Söndagen den 28/10 är det MH i Dvärgschnauzerringens regi i Lindesberg. Anmälan sker till mig och det kommer info på klubbens hemsida.

Alla aktiviteter var visst i Örebro förra året så nu åker vi fyra mil norr om Örebro :-). Nu är ju det att fara med osanning att säga att alla aktiviteter låg i Örebro ;-). Men men varför hålla sig till fakta ;-).

Jag hjälper gärna till att hålla i aktiviteter i mina klubbar som jag är
medlem i men det måste bli på min hemmaplan. Att vara aktiv i sin klubb ger väldigt mycket glädje tillbaka!

Några av dem som höjde sina röster på årsmötet om aktiviteter har mig veterligen inte ordnat någon aktivitet alls men året är ju inte slut än :-).

I helgen har jag en ledig helg. Ledig eller ledig, har med mig jobb hem :-).

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards