Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Annelie Finnebäck - 9 augusti 2012 17:42


en av mina älskade nosar här hemma  


Här är hemma är det mörka moln på himlen, men hellre där än i livet :-). Struktur och planering är bra recept för att slippa stress. Själv har jag bestämt mig för att ha en bortaaktivitet i veckan. Det har fungerat ypperligt men det kräver att man säger ”nej, jag kan inte då”. Jorden snurrade innan jag föddes så det måste indikera att jag inte är oumbärlig :-). Visst är det kul när någon vill att man ska hänga med på något eller anordna något men tiden är begränsad.



Strula och Trolla  


Det finns inget mer förödande för raser som börjar dela in sig i ”utställning” och ”arbetande”. Tillgången till avelsdjur minskas drastiskt. Så det är alltid kul med uppfödare som är allround med sina hundar. Grattis säger jag till min vän Senad (Kennel Axe Lakes) som blivit Örebro BKs klubbmästare i lydnad 2012 med sin egenuppfödda Vorstehtik Axe Lakes Frenja! På SKKs internationella utställning i Ransäter häromveckan blev Axe Lakes Frenja BIG-3. Vilken tjej, och vilken husse! Grattis till er lydnadsdebut!



Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards