Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Annelie Finnebäck - 18 juli 2012 22:32

Efter kvällens telefonmöte varvar jag ner med jordgubbar och smält choklad :-). Det måste ju vara ok när det är lill-lördag.

Snart blir det "Nurse Jackie" på SVT-play. "Tyst vittne" sparas till imorgon kväll.

Jag bloggar igen från min IPhone med den nya appen och det är enkelt bara man trycker på rätt knapp. Jag gjorde
ett inlägg tidigare ikväll och tryckte på "spara som utkast". Ja, sen hittade jag inte igen det. Så det svävar väl runt i någon del av cyberrymden :-).

Nu har även Trolla special Treatment och sover inatt med Strula i sängen. Sixten då? Nej, han sover inte i sängen med Strula för då är det bara bus och spring i benen.

Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 18 juli 2012 07:34

Bloggplatsen har nu släppt sin app så nu kan jag även blogga från min IPhone. Det är väldigt enkelt.

Bilden ovan är på Strula imorse när hon sov. Hon har just nu special treatmemt och då får man sova i sängen. Och sova gör hon :-). Man får väcka henne och så ska hon gosa en stund innan hon vill gå upp.

Nu har testbloggat via appen. Ha en bra dag!

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards