Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Annelie Finnebäck - 12 juni 2012 18:10


Idag är Messi (Brackets Don't Mess Around) 9 veckor. Tiden går så fort. Han är helt underbar!



  


Häromkvällen hade jag med jordgubbar till Kaspelix-Maria med familj. Dessa intogs glatt med grädde alternativt florsocker.


  


Jag kan ingenting om fotboll så nu tänker jag leva upp till Trollas namn som i stamtavlan är Brackets Åsikt Utan Insikt. Men hur ska vi kunna vinna något i ett stort mästerskap med bara en spelare. Spelaren heter Zlatan. Ja, han var nog inte rörlig i 90 minuter men det orkar ingen. Ukraina spelade bra fotboll och ursäkterna för Sveriges spel var många. Zlatan gjorde inlägg efter inlägg men inte fanns det några från det svenska landslaget på plats för att göra mål. Var de var någonstans vet jag inte. Jag skulle inte vilja vara i deras skor, vem vill möta Zlatans ilskna blick :-). Hoppas de lämnar kärringspelet och premiärnerver i omklädningsrummet nästa match. Premiärnerver, det verkar ju inga andra lag drabbas av. Det är tydligen bara svenska landslag som drabbas av det.


Japp, det var min åsikt utan insikt :-) men så är det min blogg.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards