Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Annelie Finnebäck - 11 februari 2012 19:46

  


Idag var sista dagen som ordförande för Dvärgschnauzerringen. Det var roligt att så många hade kommit på vårt årsmöte. Vi är ca 1 200 medlemmar i vår rasklubb så även om 50 medlemmar på ett årsmöte egentligen inte är många utifrån det perspektivet så bådar det gott inför framtiden. Jag fick blommor och blev avtackad och det känns som sagt väldigt bra. Jag har fått frågan flera gånger om hur det känns att sluta/slutat och jag kan säga att det känns väldigt bra. Jag känner mig fylld av energi och ser med glädje tillbaka på de åren som jag arbetat för klubben. Jag har fått kunskap och vänner för livet!




Fick en bok idag av en vän och boken heter "Trimma & klipp", tack! Det finns alltid något nytt att lära och det passar mig! Boken är fylld med illustrationer och fina bilder. Nu ska det bli spa här hemma och sen en film.


"Vänlighet är svårt att ge bort, för det kommer alltid tillbaka". Dalai Lama


Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 11 februari 2012 08:43

 


Jag vaknade imorse och kände mig mätt, intresseklubben antecknar :-). Igår var vi nämligen hemma hos Carry tillsammans med några vänner och blev bjudna på som alltid, underbart god mat!


 
LCHF-paj, även om jag inte är insatt i bokstavskombinationen så kände jag mig nyttig


Dagens ordspråk: "Allemansvän är ingenmansvän".

 

Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards