Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Annelie Finnebäck - 3 februari 2012 17:05

I tisdagskväll var det möte med MH-folket i Örebro BK för planering av årets MH och MT. Här är det verkstad vill jag lova. Ingen som rackar ner på andra eller ska tala om vad någon inte gjort för att själv få framstå som bättre. Nej, här hjälps alla åt och passen under året fylls snabbt med figuranter.Söndagen den 13 maj är det MH i Örebro för punkbandskullen som är född 4 januari 2011. Det är svårt att få platser på MH och mycket slit för att få ihop allt så jag hoppas att så många som möjligt ur kullen kan delta. Inbjudan kommer via mail/sms. I april ska jag gå en kurs så jag blir certifierad utställningsarrangör (CUA). Det ska bli roligt! Allt för att få mer kunskap och på så vis tillföra en styrelse och klubb mer.Man behöver inte sitta i en styrelse för att bidra med arbete till en klubb. Det är många som vill ha aktiviteter men färre som vill hjälpa till. Allt blir så mycket bättre av att hjälpas åt. Även att jag inte kommer att sitta i styrelsen för Dvärgschnauzerringen efter årsmötet så har jag lovat MH-kommittén att ordna ett MH i Örebrotrakten under året. Vem hinner sitta hemma och ha tråkigt bakom ett tangentbord.Nu blev det ett blogginlägg utan bilder för jag bloggar från en IPad. En teknikalitet som jag inte fallit för. Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards