Alla inlägg den 25 september 2011

Av Annelie Finnebäck - 25 september 2011 10:17


Tore

  

Vilken tur att jag inte tackade ja till att åka på SKKs fullmäktige denna helg. Jag var reserv men hade bokat in Mh-aktiviteter hela helgen så reserv nr 2 fick hoppa in istället och efter det så blev det ryggskott för min del. Hade inte fixat möte i två dagar och bankett. Får bli en annan gång när jag är mindre sned :-).


Solen var varit framme hela dagen igår och vi var ute och njöt av det underbara höstvädret. Hundarna älskar att vara utomhus och leka. Idag ska det bli pälsvård, tur man har höj- och sänkbart trimbord.


Jag har läst en inspirerande uppfödarintervju i Hundsport special nr 3. Spelar kennelnamnet så stor roll egentligen? Här hemma satsar jag inte mindre på en hund för att den har någon annans kennelprefix. Sånt har jag inte riktigt förstått mig på.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards