Alla inlägg den 15 september 2011

Av Annelie Finnebäck - 15 september 2011 21:23


På sidan 87 hittar man SE NO UCH Kaspelix Kompis Tage som blev
BIG-2 på internationella utställningen i  Köping i juli  


Mina hundar betyder oerhört mycket för mig. Min första dvärgschnauzer ledde till att jag snabbt fick vänner när jag flyttade till Örebro och pluggade. Vad är ett bättre sätt att närma sig nya människor än genom en hund. Under alla år har jag lärt mig otroligt mycket tack vare mina hundar och jag lär mig fortfarande. Jag har fått mängder av nya vänner genom åren och får fortfarande nya vänner!


   i tidningen "Hundsport"


Hundarna finns med i livets upp- och nedgångar. Vi samlas runt våra hundar när vi är på utställning, trimmar eller går promenader tillsammans. Det roliga är att när man umgåtts i några timmar så upptäcker man att man pratat rätt lite hund men desto mer om annat, om livets djuphet, inredning, ombyggnationer, trädgårdar, mat, resor mm. Efter ett par timmar i mina vänners sällskap och vi exempelvis har trimmat tillsammans så är jag påfylld med ny energi och nya kunskaper! Tack för att ni finns!


Kram alla vänner!


Vi är med i Eukanuba breeders club!

 

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards