Alla inlägg den 12 september 2011

Av Annelie Finnebäck - 12 september 2011 20:47

  
två toppenfilmer     


Min Iphone3 sjunger på sista versen :-(. Billaddaren gick sönder och då hände något med den… I-landsproblem jag vet, så nu funderar jag på en Iphone4 eller en Iphone5. Nackdelen med Iphone5 är att releasedatumet skjuts fram hela tiden. Min Iphone3 står jag ut med några veckor till innan jag blir knasig. En av mina vänner har hotat med att hon ska sluta ringa för att min telefon lägger av ungefär 3 gånger på 20 minuter :-). Vi får se vilken modell det blir. Nej, något annat än Iphone blir det inte. Anledningen är 1) jag är toppennöjd (varför bryta ett vinnande koncept) och 2) jag har inte lust att lära mig någon ny modell.


”The King’s Speach” kan jag verkligen rekommendera. Om ni inte har sett den och inte heller har sett ”The Queen” med Helen Mirren så har ni två bra filmer om ni ska ha filmkväll.


Kan tipsa er som har Facebook (eller ni som funderar på att skaffa) om några sidor att gilla på FB och så får man smidigt del av nyheter och tips:


Dvärgschnauzerringen

Eukanuba Breeders Club

Living and room

Örebro Läns Kennelklubb


  


Vi säger grattis till Kennel Mohner i Danmark (som fött upp Doxa och Virus) som fyller 20 år! Det är inte åldern på kennelnamnet som spelar roll utan det är vad som blir gjort i verksta'n som räknas. I just denna verkstad har det blivit många fina hundar med toppresultat! De kör på temat lite snack och mycket verkstad :-)Grattis säger vi till våra härliga vänner i Danmark!


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards