Alla inlägg den 1 september 2011

Av Annelie Finnebäck - 1 september 2011 20:37

 

På bilden ovanför kan ni se hur det ser ut hemma hos oss på kvällarna! Älskar att  tända lyktor, det är hög mysfaktor om något.


Nedanför är resultatet av min kantarellpaj som jag gjorde i söndagskväll. Många vuxenpoäng blev det och det smakade gott :-). 


 

På lördag har vi trimkurs för Dvärgschnauzerringen och på söndag är det mina egna som står på schemat. Jag försöker att inte boka upp mig på för mycket aktiviteter. Det är viktigt med egentid men det är svårt att säga nej till roliga aktiviteter. Kom precis på att jag har ett vitrinskåp som jag ska måla...hmmm det måste jag planera för så det är klart innan jag får hem min nya soffa.


Ps. Missa inte min omröstning!


Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 1 september 2011 20:37

 

På bilden ovanför kan ni se hur det ser ut hemma hos oss på kvällarna! Älskar att  tända lyktor, det är hög mysfaktor om något.


Nedanför är resultatet av min kantarellpaj som jag gjorde i söndagskväll. Många vuxenpoäng blev det och det smakade gott :-). 


 

På lördag har vi trimkurs för Dvärgschnauzerringen och på söndag är det mina egna som står på schemat. Jag försöker att inte boka upp mig på för mycket aktiviteter. Det är viktigt med egentid men det är svårt att säga nej till roliga aktiviteter. Kom precis på att jag har ett vitrinskåp som jag ska måla...hmmm det måste jag planera för så det är klart innan jag får hem min nya soffa.


Ps. Missa inte min omröstning!


Kram alla vänner!

Av Annelie Finnebäck - 1 september 2011 20:37

 

På bilden ovanför kan ni se hur det ser ut hemma hos oss på kvällarna! Älskar att  tända lyktor, det är hög mysfaktor om något.


Nedanför är resultatet av min kantarellpaj som jag gjorde i söndagskväll. Många vuxenpoäng blev det och det smakade gott :-). 


 

På lördag har vi trimkurs för Dvärgschnauzerringen och på söndag är det mina egna som står på schemat. Jag försöker att inte boka upp mig på för mycket aktiviteter. Det är viktigt med egentid men det är svårt att säga nej till roliga aktiviteter. Kom precis på att jag har ett vitrinskåp som jag ska måla...hmmm det måste jag planera för så det är klart innan jag får hem min nya soffa.


Ps. Missa inte min omröstning!


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards