Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Annelie Finnebäck - 26 augusti 2011 18:56


Bilden visar min farmor och farfar med min pappa när han döptes  


Ikväll tänder vi ljus för mer än en anledning.


Helgens planer har ändrats några gånger den senaste tiden. Till sist blir det en helg med familjen. Imorgon kommer min storebror och hans flickvän hem och lagar mat. Det ser vi fram emot, ska bli skönt att umgås med familjen. Jag är lite dålig på det om jag ska erkänna. Helgerna har varit fyllda med utställningar och andra aktiviteter men nu som sagt ändrade jag planerna.



Joels byrå Hemnes från Ikea


Igår var jag i Karlskoga och hjälpte Joel att skruva ihop sin nya byrå (Hemnes från Ikea) som han fått. Marias skeptism när Joel frågade mig om jag ville hjälpa honom. ”Annelie, ska DU verkligen ge dig på det?” Jag förstår inte vad hon menade för det gick alldeles utmärkt. Vi gjorde inte fel en gång. Sen var det bara att åka hem och jobba några timmar.  


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards