Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Annelie Finnebäck - 4 juli 2011 23:25



Tore visades av sin uppfödare Maria i helgen. Tillsammans vann de r-cert och cert


Tack för alla gratulationer! Vi har haft en toppenhelg och mitt leende kan inte någon eller någonting påverka. Nej, glädjen är stor och inte bara min förstås. Tage och Tores uppfödare Maria Engström, Kennel Kaspelix är minst lika glad som jag. Resultaten för helgen i Borås finns på hemsidan tillsammans med bilder. Min egen uppfödning  Brackets Åsikt Utan Insikt "Trolla" (om ni bara visste vad jag älskar det namnet) som är efter Tage blev tredje bästa tik i lördags och andra bästa tik i söndags. Tore sammanfattar helgen kort med att släkten är värst och familjen är värre :-).



Trolla fick r-cert i söndags


Efterstom jag och Kaspelix-Maria umgåtts dygnet runt sedan i fredags fram till och med söndagskväll så trimmade vi tillsammans idag :-). Jag och hundarna åkte till Karlskoga och trimmade och när jag kom hem så fick det bli Trollas tur. Nu ska hundarna bli fina inför Tvååker. Det är så rogivande att trimma.


Jag med Tage som blev bästa hane på söndagen och BIM


Tack till alla underbara människor jag har omkring mig! Ni är värda otroligt mycket för mig. Jag får tips, råd, stöttning, inspiration och positiv energi från er!


Jag önskar alla mina vänner som ska till Världsutställningen lycka till!


Kram alla vänner! 

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards