Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Annelie Finnebäck - 19 juni 2011 20:14

 

Trolla och Sixten lördagspromenaden

       

Jag har surfat runt på Internet för att köpa nya hundbäddar åt mina hundar. Jag vill ha korgar i hårdplast. Så långt inga problem, det finns både ljusgrå och mörkgrå. Men problemet är dynorna som man ska köpa till så hundarna får något mjukt att ligga på. Dynorna är antingen prickiga, randiga eller rutiga i alla möjliga konstiga färger. Jag vet att hundar och människor inte har samma syn men är allt designat för hunden :-). Jag vill att det ska vara stilrent. Dogsen skulle säkert sova lika skönt i sina nya korgar oavsett om tyget är prickigt eller rutigt. Men vad jag skulle störa mig :-). Jag vet, ett I-lands problem :-). Man kan köpa plädar och lägga i men de tar så stor plats i tvättmaskinen och jag kör hundarnas dynor var och varannan dag i tvättmaskinen. Letandet fortsätter :-).



Med fönster...

  
...och under växer det ordentligt  


På bilderna ovanför ser ni mina planteringar. Jag bytte fönster förr förra vintern och sparade de gamla. De fungerar utmärkt att lägga på ena pallkragen så blir det lite växthuseffekt. Än så länge lever allt och frodas.


 

Helgen har ägnats åt pälsvård och trädgårdsarbete. Nu ska det bli lite TV innan det blir sovdags!


Kram alla vänner!




Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards