Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Annelie Finnebäck - 4 juni 2011 20:01


Domare Charlotte Orre bedömer Sixten på bordet


Jag kan börja med att säga att jag bloggar från MAC så jag har ingen aning om hur det kommer att se ut. Jag väntar på ett nytt modem från Telia så förhoppningsvis är jag tillbaka nästa vecka och kan uppdatera hemsidor igen som vanligt. Jag längtar efter min PC om jag säger så :-). Skulle kunna skriva en blogg bara om hur det är att vara van med PC sedan 100 år och så slängas rakt in i MAC-världen :-).


Så eftersom jag inte kan uppdatera min hemsida så får det bli en uppdatering här i bloggen istället. Idag ställdes Brackets Sixten Redlös "Sixten" ut för andra gången. Han blev BIR-VALP och BEST IN SHOW-4 VALP 4-6 månader. 



     Sixten framför domarbordet


      Sixten i BIS-valp finalen 4-6 månader som dömdes av Petter Fodstad


    Sixten firade sin 5-månaders dag med att bli BIS-4 valp  


Tack snälla Maria (Kennel Velvet Dandy's) som fotade. Och grattis till Best In Show-1 med er fina Affenpinscher "Rico" för domare Petter Fodstad och till BIS-1 VALP 6-9 månader för samma domare. Tack för all hjälp idag Kaspelix-Maria!


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards