Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Annelie Finnebäck - 23 maj 2011 17:13

Finns det en djävul i oss alla?Ibland kan man fundera över det. Igår budade jag på en korgstol från Bruka Design. Den jag budade emot hade lagt in ett maxpris på ett par hundra över utropspriset. Jag budade och budade och kom inte ikapp. Då kände jag att ska du ha korgstolen så ska du inte få den billigt :-). Jag fortsatte att buda och vips så ledde jag budgivningen :-). Då infann sig frågan, vad ska jag med en korgstol till och som dessutom är naturfärgad. Imorse hade någon bjudit över mig så då slapp jag den. Man får tänka på konsekvenserna när man ska ha sin vilja igenom till vilket pris som helst :-). Köpa den på Tradera och sen måla om den till vitt, nej då köper jag en vit till nypris istället och håller tummarna för att ingen valpkull i framtiden blir sugen på den :-). 


Missa inte att beställa Eukanubas utställningstält! De finns tillgängliga i 2x2 meter, samt 3x3 meter. De erhålls till självkostnadspris om 2450 kronor, respektive 2750 kronor. Samtliga angivna priser är inklusive moms.Dessa beställs via mail på info@severa.se och skickas med valfri butiks ordinarie order. 

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards