Alla inlägg den 28 april 2011

Av Annelie Finnebäck - 28 april 2011 22:47

  

Jag ville så gärna gå på Fredrik Steens föreläsning 3 maj men så hade jag ett annat åtagande samma kväll. Men så tänkte någon på mig och Kaspelix-Maria och har bjudit oss på föreläsningen. Det kan man ju inte tacka nej till så nu blir det föreläsning! Tack för det Barbro Kamleitner, Kennel Mezzzrow (ombud för Agria) Mer om det nästa vecka.


Jag har känt av lite nackspärr men nu är det bättre. Jag kunde inte trimma Hilding i början av veckan på grund av det men jag ska boka in en ny tid med hans husse och matte. Idag målade jag lite till och sen trimmade jag Tage och Trolla. Ikväll har jag haft en riktig myskväll med mina hundar och nu sover de gott. Var och en av dem är sin egen personlighet och de är högt älskade och förgyller tillvaron minst sagt.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards