Alla inlägg den 4 april 2011

Av Annelie Finnebäck - 4 april 2011 18:45


Beröm är viktigt 


Igår morse gick jag MH med Trolla och i maj är det dags för några av hennes kullsyskon att beskrivas. Efter Trollas mentalbeskrivning fortsatte jag dagen med att vara figurant. Vi körde två grupper parallellt med 5 hundar i varje. Det gjorde att vi slutade tidigare än vad vi vanligtvis brukar göra. Det var dessutom toppen att ha banan precis vid klubbstugan.


  Trolla jobbar mot spökena som sakta närmar sig oss. Trolla håller sig bredvid och framför mig.


Tack snälla Kaspelix-Maria som gick upp tidigt på sin födelsedag för att fota Trollas MH. Protokoll och bilder finns på hemsidan www.brackets.se. Har du möjlighet att mentalbeskriva din hund så ta tillfället i akt.


  Kan man hitta något nu när snön är borta på trädäcket :-)


Idag har jag trimmat på Tore. Snälla och goa Tore som verkar vuxen när man har valpar hemma men han är ju bara 10 månader :-). Jag ska ta lite nya bilder i veckan på Harry och Asta som finns att tinga.


Ps Maria, födelsedagspresenten glömde jag i bilen.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards