Alla inlägg den 2 april 2011

Av Annelie Finnebäck - 2 april 2011 20:48



Jag får valprapporter från mina valpköpare och det är alltid lika trevligt! Några börjar snart på valpkurs. Var tog tiden vägen, känns som det var igår de var nyfödda :-). Idag har en av valparna flyttat till Oslo. Jag tar gärna emot tips på en bra trimmare i Oslo. Det finns en tik och en hane att tinga. I övrigt har dagen bestått av trimning av Tage, Trolla och Signe.


Jag fick tips förra veckan om lampor till mina fönster i vardagsrummet. En kompis ringde "Jag har sett dina lampor som du ska ha i vardagsrummet". Inte för att jag visste att jag letade men man är väl flexibel :-). Jag åkte förbi igår och tittade på dem. De är formgivna av Åsa Gessle och jag förstår varför de heter In love för jag föll för dem. Väl hemma med exakta mått kunde jag konstatera att de skulle passa perfekt i mina fönster. Så snart så :-).


  In love


In love finns både i vitt och i svart



En närbild


Häromdagen fick jag hjälp av Kaspelix-Maria med att få hem mitt bord från Vita Rummet i Karlskoga. Har ni vägarna förbi Karlskoga så gör ett besök på Bergsmansgatan.


   Ett lättskött bed & breakfast :-)


De har mycket fina saker och här nedanför se ni några av deras "kloka tavlor". Ett ordspråk som är klockrent är "What goes around comes around". Kanske vore något för en del att ha hängandes på väggen där hemma som en påminnelse om att världen är liten ibland :-).


 


 

Det är snart påsk så äggkoppar från Bruka Design inhandlades.


 

Nej, nu ska det bli lördagskväll med tända ljus framför TV:n.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards