Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Annelie Finnebäck - 20 mars 2011 20:44


Ja, det kan man fråga sig :-) I fredags var jag en sväng på stan och kunde konstatera att det vuxit upp Apotek som svampar lite här och var :-):-). Finns det underlag för alla kan man fråga sig. 


Var inte riktigt fit for fight (pga migrän lördagsnatten) när jag och Maria (Kennel Kaspelix) åkte från Örebro i lördags. På väg ner till Malmö för utställning gjorde vi en avstickare till Vetlanda för att lämna min tik Brackets Tant Strul "Strula" på foder hos Ingegärd Mathiesen, kennel Kahlua's. Ingegärd föder upp Welsh Terrier och Dvärgschnauzer sedan många år tillbaka.


Hemma hos Ingegärd bjöds vi på hembakat och goda mackor. Perfekt efter några timmar i bilen. "Strula" kände sig hemma på en gång.


Vi fick träffa Zlatans barn. Längst upp ser ni en bild på en av hans söner som Ingegärd fött upp. Visst blir man sugen på en svart när de är så här fina! Det finns kullsyskon att tinga hos Kennel Kahlua's.

  


I Malmö bodde vi grannar med Lotta, kennel Djakarta's...

 
...och Yvonne med Timell och Mollberg  


Tack Carry och Gunno som snällt var hundvakt till mina änglar! Även hos Carry bjöds det på hembakat! Du är guld värd Carry! Mina änglar sover gott nu vill jag lova.


Våra vänner Velvet Dandy's blev BEST IN SHOW-3 med sin Affenpinscher "Rico", grattis!


Nu ska det bli Solsidan på Tv4 Play!


Kram alla vänner!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards