Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Annelie Finnebäck - 2 mars 2011 21:56

   

He he he he, hur gör man då undrar någon :-). Jo, igår när jag åkte hem så dök det upp tre älgar precis vid vägen så jag stannade och tänkte på er som läser min blogg :-). Nu kan jag ju jag fota älgarna så mina bloggvänner kan få se (ungefär som om ni aldrig har sett en älg på bild). När jag fotat färdigt så börjar jag åka uppför en liten backe och så mitt i backen så får inte däcken något fäste utan glider vackert bakåt trots att jag bromsade. Backen var glashal. För att hålla mig kvar på vägen så fick jag låta bli bromsen. Men då går en av älgarna ut på vägen och stannar och tittar på Volvon som kommer glidandes baklänges i backen. Älgen rör inte en min. Okej, tänker jag...mitt upp i allt så får man försöka se positivt på det hela. Oavsett hur allt slutar så har jag något att blogga om :-). Älgen bestämde sig i alla fall för att inte stå i vägen för min bil och det tackar jag för. Sen fick jag backa och backa och sen backa lite till för att få ny fart så jag kunde komma uppför backen. 


  


Jag älskar tulpaner och idag inhandlades dessa!


Morgonen började med huvudvärk och den gav sig först ikväll efter att jag trimmat en hund. Jag har inte kunnat sitta vid datorn på hela dagen så jag ligger lite efter med en del saker men det är en dag imorgon igen! Nu ska jag mysa lite med valparna innan det är sovdags.


Kram alla vänner!



Det blev en inredningstidning också  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards