Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Annelie Finnebäck - 10 februari 2011 22:40

  


Så här kommer troligtvis namnen att bli på valparna i Punkbands-kullen. Tack allas röster! Jag kan säga att ingen gillade namnet Greta Kassler :-).


Tikar:

 1. Brackets Ebba grön

 2. Brackets Tekla Knös

 3. Brackets Tant Strul

 5. Brackets Asta Kask


Hanar:

2. Brackets Åttahundragrader

5. Brackets Civil Olydnad

9. Brackets Kriminella Gitarrer

11. Brackets Sixten Redlös


Finns det hjärterum så finns det stjärterum :-)
         

Jag ser verkligen fram emot min omstrukturering i livet! Jag är hjärtligt trött på dubbelmoral, tar den aldrig slut. Ja, jag är inte tröttare än att jag kan skratta åt det :-). Nä, det är bättre att lägga sin energi på det som är värt något i livet, hundar hundar hundar :-) och givetvis familj och vänner! Vi har haft trevligt besök ikväll av valpspekulanter. Valparna är så roliga och mysiga och uppskattar besök. De utvecklas så snabbt, redan är de 5,5 veckor!


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards