Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Annelie Finnebäck - 3 februari 2011 22:35

  En nyvaken Brackets-valp från punkbands-kullen 


Under år 2012 kommer jag att göra omstruktureringar i mitt liv. Och det kommer att påbörjas redan 2011 . Den som lever får se .


Valparna är nu 4 veckor och 2 dagar och givetvis helt underbara, de är ju dvärgschnauzer! De gillar att få besök av de vuxna hundarna. Valparna leker för fullt med varandra. Det är roligt att se valparna tillsammans men även när de är tillsammans med de vuxna hundarna. De vuxna förstår utan att man säger till dem att de ska ta de lugnt med dem. Ser fram emot när vi ska ta stå-bilder på valparna.  


 

Det här med valpar är livskvalitet! Så härligt att få följa utvecklingen från deras första minuter i livet och sen vecka för vecka.


Igår kväll mådde jag inget vidare. Hade ett halvt dygn om jag i efterhand bara ville stryka ett streck över :-). Jag hade värsta spänningshuvudvärken och trodde även att jag fått magsjuka. Men imorse mådde jag bättre så ikväll har vi bara tagit det lugnt här hemma.


PS. Datum för trimkurs i Dvärgschnauzerringens regi är 9 april och det har redan börjat komma in anmälningar. Här kan ni läsa mer om trimkursen.


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards