Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Annelie Finnebäck - 27 januari 2011 21:15

  


Det finns ett ordspråk "Sina vänner ska man hålla nära sig och sina fiender ännu närmare" :-). Ja, jag skulle ju inte överdriva genom att vara vänner med dem på Facebook :-). Nu har jag inga fiender men det finns energitjuvar och de motar jag som bekant direkt vid grinden. Facebook är något positivt för mig och tänker så förbli :-). Min energi lägger jag på min familj, vänner och hundar. Igår missade jag ljuspartyt hemma hos Kaspelix-Maria. Jag och Signe (Brackets Lika Barn Leka Bäst) var nämligen på middag. Ibland önskar jag att man kunde dela på sig men vi kommer på nästa ljusparty. Vi har tänt ljus nu från Partylite men det dröjer inte förrän vi behöver fylla på förrådet :-). 


Mina underbara valpar är nu 3 veckor och 2 dagar och det börjar bli dags att ta fram valphagen. De är uppe på benen och rör sig i full fart och vill undersöka sin omgivning och gosa. Små sociala charmtroll. Nästa helg kommer det intresserade valpköpare. Det ska bli trevligt!


Nu ska det bli kvällspromenix!


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards