Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Annelie Finnebäck - 4 januari 2011 09:39

  Tore 5,5 månad och 31,8 cm 


Jag har haft gäster här hemma i några dagar så datorn har knappt varit på. Surfat lite på Facebook med min Iphone istället :-). Riktigt skönt att ha datorn avstängd och inte läsa e-post på några dagar. Det finns ju faktiskt telefon om man vill nå mig. Jag har svårt att förstå människor som beter sig som om e-post vore en livlina. Nej, det gamla klassiska att ringa fungerar faktiskt fortfarande .


Tack alla ni som gillat Tore (Kaspelix Square The Circle) på Facebook! Vi stortrivs med honom. Han smälter in här hemma som fisken i vattnet. Kollobrudarna Trolla och Signe leker med honom och ibland somnar han mitt i leken. Kollo-brudarna kallar Kaspelix-Maria mina prinsessor för. Tore gillar även Tage skarpt och vem gör inte det :-). Det är roligt att se dem tillsammans.



Tores kullsyster som Kaspelix-Maria sparat; Kaspelix Shop Until You Drop  


Det finns en kullbror till Tore till salu hos Kennel Kaspelix 070-365 72 72. Hela kullen har ett underbart temperament.


Igår var Kaspelix-Maria här och vi fixade hundarna inför helgens dubbelutställning i Göteborg. Jag blir hemma med Virus och får invänta resultat via SMS :-). Det enda som är skönt med att vara hemma från utställning är när man vaknar till på morgonen och inser att man får somna om J. Istället är det andra som får köra på temat "morgonstund har guld i mun" och vara uppe tidigt för att rasta, bada och föna sina hundar. Jag kommer sakna att vara på utställning i helgen, det är alltid bra stämning runt ringen och det är trevligt att träffa vänner!


Idag blir det bara långpromenader med hundar, datorsurf och mys i soffan med Virus som ska valpa i dagarna.


Det är 10 anmälda till Dvärgschnauzerringens trimkurs 29/1, det ska bli jättekul! Det finns plats för två till: Läs mer här:


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards