Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Annelie Finnebäck - 1 januari 2011 10:01


Jag fick en receptbok av min mamma häromdagen. Jag föredrar hemmagjord pizza framför köpt. Sist jag gjorde pizza så blev det med fårost och basilika på, jättegott. Jag brukar ta det som jag har hemma i kylskåpet. Inget är rätt eller fel utan det får bli helt efter eget tycke. Men nu har jag en receptbok som jag måste prova. Ett tips för pizzabotten är att köpa pizzadeg på rulle. Bara att kavla ut på en plåt och så har man på allt man vill och så in i ugnen.


Jag har fått frågan några gånger av andra hur jag gör med utställningsresultat på min hemsida. Om jag lägger ut alla resultat eller bara de bra. Svaret är att jag lägger ut alla resultat. Det ger en lite mer nyanserad bild. Visst kan man gå in och se resultat på hunddata för varje hund som tävlat i Sverige men oftast går besökarna bara in på hemsidans nyheter.


Har du avlagt några nyårslöften? Det har inte jag. Mina kvarstår sedan förra året: energitjuvar hålls borta kort och gott. Träna har jag inte haft som nyårslöfte för det jag gör jag ändå. Jag går mycket hundpromenader men det tränar inte pulsen som man gör på spinning och sen är det skönt att få en liten stund för sig själv och inte behöva koncentrera sig på något utan bara låta hjärnan försvinna i en timme.



Idag har jag lite roliga aktiviteter på schemat. 


Kram alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards