Alla inlägg den 22 september 2010

Av Annelie Finnebäck - 22 september 2010 20:49


Idag fick jag två böcker i brevlådan, boken ovan är en av dem. Den ser jag fram emot att få börja läsa ikväll.


Idag blev jag uppriktigt sagt j-vligt irriterad. När använder jag svordomar? Jo, när saker och ting sker bakom min rygg. Jag är helt allergisk mot det. Ett datum byts bakom min rygg utan att jag tillfrågas om jag kan det nya datumet. Jag blir bara upplyst om att datumet är ändrat. Helt ok om ett datum som är bestämt sedan flera veckor tillbaka inte fungerar. Men om ett datum byts så ser man först till att hitta ett datum då de som kunde urspungsdatumet kan. Det är en oskriven regel som de inblandade nu blivit upplysta om. Jag pusslar och pusslar och slår knut på mig själv för att få allt att gå ihop. Det fanns datum jag inte kunde men inte bytte jag bort det bakom ryggen på någon. Nej, jag gjorde ett val och det ska inte påverka andra. Så nu ska jag pussla lite till för att få ihop det :-).



Brackets Åsikt Utan Insikt "Trolla"  7 månader


Nu fokus på det positiva i livet som innehåller ambitioner, glädje, skratt, planering och givetvis det mysigaste av allt just nu här hemma....Virus och Tages barn Trolla och Signe som blir 7 månader idag! Tänk att det var så längesen de låg i nyfödda i valplådan.

  
Brackets Lika Barn Leka Bäst "Signe"  7 månader

     
Trolla  


Signe och Trolla 



Den andra boken som jag beställde. Nu har vi laddat inför höstmörkret :-)     


Nu ska det bli lite klubbarbete.


Kram alla vänner!


Ps. Bilderna på Trolla och Signe har Kaspelix-Joel fotat.

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards