Alla inlägg den 3 september 2010

Av Annelie Finnebäck - 3 september 2010 19:40


En av Örebros vackrare vyer enligt mitt tycke, Örebro slott mitt i centrala Örebro 


Idag har det trillat in lite grejor i min brevlåda som jag vunnit på Tradera. Nu vann jag så många bud så jag kommer inte ihåg allt :-). Tiderna förändras, förr när man skulle shoppa så var det bara att bege sig till stan men nu sitter man hemma med datorn i knät :-).


Är allt nödvändigt som man shoppar på Tradera? Nej, ibland tar tävlingsinstinkten över och man vägrar förlora budgivningen :-).

   


De varor jag vunnit och fått hittills är ett plåthjärta till sovrummet där jag tänker förvara tändstickor, doftljus från Partylite med smultrondoft och nya bordsdukar från Himla.

 

Idag blev det två besök på Friskis och Svettis. Jag glömde mina spinningskor där häromdagen och jag hade tur, de fanns kvar. Ja, vem vill ha svettiga träningsskor. Men man vet aldrig :-). Sen när jag var där för andra gången blev det spinning puls. Då cyklar man utifrån sin puls för att få maximal konditionsträning. Man får följa sin puls på en stor skärm (bara jag vet mitt nummer) och se på olika färgkartor om man ligger rätt. Allt mäts i förhållande till en själv.


Nu har jag precis trimmat klart Trolla inför Höganäs, tiden går så fort så det gäller att passa på :-). Så har vi bara lite finlir kvar nästa vecka.


Ha en bra fredagskväll alla vänner!


    

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards