Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Annelie Finnebäck - 6 augusti 2010 07:57


Kaspelix-Joel med Trolla och Tage  


Supertack säger jag till familjen Engström som alltid ställer upp, ni är riktiga vänner och riktiga klippor! Nu har jag fått tillbaka min Volvo med ny AC och ny Servo. Så nu ska jag lämna tillbaka min brors bil. Supertack till världens bästa storebror som snällt lånat ut sin bil så jag slapp gå till och från jobbet. Det finns gränser för motion jag lovar :-).


  


Igår var en dag som egentligen skulle ha haft 48 timmar men det gick att trycka in alla aktivteter på 24 timmar trots allt :-). Spinning, hem och hämta hundarna för att åka till Karlskoga, låna boken av min storebror ”När kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var” av Jessica Andersson www.jessicaandersson.com, sen vidare till Kaspelix á la familjen Engström för att fika, titta på Klaras och Tailors valpar (jättefina) och hämta min bil. Väl hemma så lagade jag mat så jag får mer matlådor så man får äta lite varierat :-). Intresseklubben antecknar säkert för fullt när de läser detta :-). Vila blir det idag på väg till Svenstavik. Resan börjar om några timmar men först lite andra måsten.


Ps. Dator, mobilt bredband är med och även laddningskabeln så vi kan läsa över bilder från kameran till datorn (jag såg när någon packade ner den).


Höres snart igen!



Signe och Trolla spanar efter Joel som de gillar att få godis av. De fick låna valphagen hemma hos Kaspelix då hall- och köksrenovering pågick för fullt, det kommer bli jättesnyggt!



Gott med svartvinbär     



Signe  
Tage älskar att leka med Signe och Trolla  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards