Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Annelie Finnebäck - 2 augusti 2010 20:47


Hmm...kanske ett till husdjur  


Nej, det blir nog inte ett till husdjur utan vi håller oss till Dvärgschnauzer. Stolt uppfödare till ovan marsvin är Kaspelix-Joline. Jag minns när jag var liten så tjatade jag till mig att få köpa en vandrande pinne. Till slut gav min mamma med sig. Hur kul var det då att ha en vandrande pinne? På en skala från ett till tio så tror jag det hamnade på minus. Pinnen satt stilla på en pinne och den satt  still och satt still... Jag minns inte vad den åt men jag minns att det var min mamma som matade den. Sen tog jag mitt ansvar och gav bort den vandrande pinnen till en kompis som hade flera och tyckte det var hur kul som helst. Sen kan jag tycka att vissa småkryp har otroligt häftiga färger men dit hörde inte den vandrande pinne.


Går allt enligt planerna så ska jag och Tage gå kurs för Gerard O'Shea den 11 augusti i Sala. Det ser vi fram emot!


Nu får det bli TV-kväll med gott samvete efter spinning, trimning och hundpromenad. Ett TV-tips, på onsdag på Kanal9 visas "Honungsfällan" del 1 och del 2 och på torsdag visas del 3. Författare till deckaren är Unni Lindell.


Hoppas ni haft en bra dag!



Ett suddigt bildbevis på mina pannbiffar :-)  

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards