Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Annelie Finnebäck - 8 juli 2010 23:22


Vårt boende på Getterön i Varberg


Nu sitter vi i vår stuga i Varberg med våningssäng. Hundarna har fått en sovplats i en stor hage på golvet. Vi har ätit och gått kvällspromenad med hundarna. Luften här är helt underbar och här på campingen är det superlugnt! Minns ni när man var liten och man skulle sova någonstans och det fanns våningssängar? Jag minns att jag absolut ville sova i överslafen men numera har den önskan försvunnit och jag nöjer mig mer än gärna med underslafen, det ger lite förmodligen lite vuxenpoäng. Nu i vår stuga får jag nöja mig med soffan för underslafen hann bli paxad av någon annan . Kan inte låta bli att vilja måla stugan i vitt...tänk vad lite färg kan göra.



Vy från vår kvällspromenad


Visst är det skönt att bo på hotell med frukost och allt men med tanke på hundar och sommar är det skönt för hundarna att bo i stuga och kunna få vara ute även när man kommit från utställningen.



På Tempo inhandlades ost och kex  


Kaspelix-Maria älskar när jag tar upp min Iphone för att fota, eller inte :-). Jag var bara tvungen att ta den här bilden, vet inte hur många år sedan jag handlade på Tempo. Tror det var någon gång på 80-talet.


Nu har vi skrattat samt surfat på Facebook. Jag har inte tröttnat på Facebook, tvärtom. Det fina vädret gör att man sitter mindre vid datorn men det är ett bra sätt att hinna vara social med alla sina vänner. Och jag ska vara ärlig, det är skönt med en frizon där man väljer sitt umgämge. På facebook hänger man med och får de senaste utställningsresultaten, vem som köpt ny hund och vilka som anmält till vilka utställningar mm.


Godnatt alla vänner!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards