Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Annelie Finnebäck - 12 maj 2010 22:50

  


Ni har väl inte missat min omröstning i bloggen? Alla har fyllt i, att man alltid är mod och inte bara bakom tangentbordet. Det blir 100 procent och det måste innebära att bara mina vänner har röstat :-).


Jag har varit och handlat inför familjens besök imorgon. Min mamma brukar tillaga världens godaste fläskfilé med potatisgratäng och ta med hem till mig. Men nu har jag bestämt att hon inte ska behöva göra någonting utan bara sätta sig ner vid dukat bord.


Valparna har fått som vanliga dos av social träning idag och de är hur mysiga och frimodiga som helst. Jag får ofta frågan om det inte är svårt att sälja valparna, om man inte fäster sig för mycket vid dem. Självklart fäster man sig vid valparna. Men när man träffar rätt valpköpare och vet att den personen kommer att ge valpen ett bra liv så blir det lättare.


God natt alla vänner!

Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards