Alla inlägg den 8 april 2010

Ord

Av Annelie Finnebäck - 8 april 2010 18:45

  


Orden på ovanstående stenar är några ord jag återfinner hos alla mina vänner, ni är underbara! Ord kan användas till mycket, men visst är ord trevligare när de används till snälla saker. De som inte väljer glädje ägnar sig åt tjuvnyp och vi andra åt trevligheter istället.


Blir bara några rader här i bloggen idag. Jag kan inte skriva mer på grund av ryggen (men den börjar bli bättre). Har tänkt den här veckan på Anja Pärsson som åkte skidor bara någon dag efter sin vurpa i störtlopp i OS, jag är defintivt med i hennes fanclub! Vilken girlpower hon står för!


Kom just på att jag glömt att lägga ut för- och efterbild på mitt gästrum så här kommer bilderna…



En bild före... Taperna, vävtapeter från det att huset byggdes år 1980, rev jag ner redan i somras. Men sen kom det lite utställningar emellan :-)



En bild efteråt (inte i det bästa ljuset). Väggarna är vitmålade och taket vitlaserat.  



Blir man nånsin klar?

 

Byrån och spegeln i gästrummet ska vitmålas och likaså den gamla sockerlådan. Den ska bli en ny förvaring åt mina inredningstidningar som ligger på byrån. Nya fönsterbrädor ska monteras så jag kan ställa tillbaka lampan mm i fönstren. Men montera fönsterbrädorna får någon annan göra :-)


Jag fick fina påskliljor i söndags på utställningen, tack igen!


Kram alla vänner!


Ps. Tack alla ni som hört av sig efter utställningen med uppskattande ord om Tage, jättekul!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards