Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 31 mars 2010 20:35


En av tikarna i Ordspråks-kullen


Det finns inget mer långtråkigt än att vara sjuk men man får vara glad att det är något som är övergående och nu är jag på benen igen. Ser fram emot påskhelgen! Överst på min att-göra-lista står renovering av gästrummet, före och efterbilder utlovas här. Speglarna i trimhuset står också på att-göra-listan. När jag skulle sätta upp speglarna sist så upptäckte jag att det inte fungerade med vanliga skruvar utan man var tvungen att ha expanders. Renovering är som med hunduppfödning, det finns inga genvägar och det kräver tålmodighet :-). Får se om jag hinner få upp nya fönsterbrädor också.


Sen ska det även bli utställning i Stockholm i helgen. Alltid lika trevligt att åka på utställning och träffa alla vänner, jag gillar den trevliga gemenskapen som finns runt ringen.


Fler bilder på ordspråkskullen finns på min hemsida www.brackets.se . Valparna är helt underbara, så söta och så mysiga. Det finns tre tikar att tinga.


Trevlig kväll alla!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards