Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 10 mars 2010 21:24


En underbart mysig Ordspråks-kull


Solen ger verkligen energi! Jag har köpt fröpåsar, bland annat kantlobelia, hänglobelia, tagetes, basilika och tomater. Ja, alla som läst mina tidigare blogginlägg vet ju hur det gick sist med min tomatodling, ha ha. Men man ska inte ge upp, det är bara att kämpa vidare. Nu när solen skiner så tror jag att jag kommer att få gröna fingrar, vi får se hur det går :-).


Långpromenad med hundarna i solen. Behåller gärna solen om det går bra :-). Tage har varit till veterinären idag och tagit blodprov för att kontrollera om vaccinationerna mot rabies fungerat så han kan resa till Danmark i sommar och delta på Världsutställningen. En resa vi ser fram emot!


Idag kom Hundsport i brevlådan, alltid lika trevligt. Sen har jag inhandlat nya inredningstidningar. Så nu har jag lite till att läsa innan jag somnar.


Har ikväll lagt nya bud på Tradera, håll tummarna att det går vägen :-). Går det vägen lovar jag att ta bild och lägga ut här.


Vi hörs imorgon alla vänner!


Ps. missa inte "True Blood" SVT2 ikväll 22.00


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards