Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Annelie Finnebäck - 9 mars 2010 22:30


En av de mysiga tjejerna i Ordspråks-kullen


Jag har återigen blivit inspirerad av mina vänner, tack! Den här gången av L8 som fått mig att hitta till Tradera! Jag har nu vunnit min första budgivning och det blev ett väggspråk som jag tror kommer att passa perfekt i mitt trimhus; ”Beauty is in the eye of the beholder”.


I helgen ska jag ta mig i kragen och sätta upp speglarna i trimhuset. Anledningen till att jag skjutit det framför mig är att jag satte uppe en stor spegel i hallen själv och det var inte helt enkelt. Det kändes som om jag hade behövt ha åtta armar eller något liknande :-). Jag var erbjuden hjälp med hallspegeln men då hade jag fått vänta ett dygn och så länge kunde stenbocken inte vänta .


Ikväll har vi trimmat, skrattat och givetvis ätit mat :-). Vi har även gosat med valparna. Jag har lagt in lite nya bilder på hemsidan www.brackets.se


God natt alla vänner!


Presentation

Omröstning

Tävlar du aktivt i lydnad, rallylydnad eller agility med din Dvärgschnauzer.
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards